sobota, 10 września 2016

Witam

Cześć, jestem Horcrux. Na polski będzie to... Horkruks? Tak, dokładnie - jestem Potterhead.

 Jest to mój nowy blog, na którym znajdą się recenzje różnych książek, różne tagi, a może kiedyś konkursy? Nie wiem, wszystko przed nami.

 Naprawdę, nie wiem co napisać - nie umiem witać się z czytelnikami, a tymbardziej nie umiem witać się z powietrzem, bowiem na tego bloga nikt nigdy pewnie nie dotrze :/
 Ale cóż, mam nadzieję, że czyta to chociaż jedna osoba, więc proszę:

CZYTASZ - SKOMENTUJ!

 To jest naprawdę ważna rzecz, przynajmniej dla takiej mnie, której wydaje się że zagubiła się w internecie i nie wie, czy dobrze robi zakładając bloga.

 Słowem wstępu - witam na moim blogu! *oklaski i muzyka*
 Jeśli chcielibyście się czegoś dowiedzieć to piszcie w komentarzach (o tam, na dole) pytania, a ja postaram się na nie odpowiedzieć.
 To, szczerze mówiąc byłby już koniec tego krótkiego posta. Także zadawajcie pytania, komentujcie, a ja się z Wami żegnam :*

Pozdrawiam, Horcrux


15 komentarzy:

  1. Zapowiada się fajnie ;) To ja czekam na jakieś nowe wpisy ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia ! Do dzieła ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powitałam Cię na facebooku, więc tu witam jeszcze raz, a co :D
    Po pierwsze- strasznie się cieszymy, że dołączyłaś do grona blogerów- książkoholików :D
    Po drugie- koniecznie zmień te linie w tle, bo podczas przewijania można dostać oczopląsu i nic dobrze nie widać ;/
    Jak już mówiłam, czekam na Twoją pierwszą recenzje:)

    Pozdrawiam cieplutko
    Kasia z kasi-recenzje-ksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, że pierwszy raz... gdy ustawisz sobie szablon bloga, to tak, jak ja możesz go zmieniać codziennie :D Jeszcze dziewczyna znajdzie swój styl... albo nadal będzie go szukać tak, jak ja :D

      Usuń
    2. Witam, Witam :) Poza tym, podbijam odpowiedź Moniki - na razie szukam szablonu odpowiedniego dla mnie, a ten niedługo zmienię, na pewno! :)

      Usuń
  4. Witam Cię :) I czekam na pierwszą recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co więcej zapraszam Cię do grupy, gdzie dodajemy swoje blogi książkowe :)
      https://www.facebook.com/groups/140958276298228/

      Usuń
    2. Pierwsza recenzja już jest, zapraszam! No i, ja także witam! :D

      Usuń
  5. Hej, Hej :) Cieszę się, że jeszcze ktoś dołączył do blogosfery i będę czekała na kolejne wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, hej :) Wpisy będą, spokojnie, nie martwcie się, jeden już nawet jest!

      Usuń
  6. Witamy, witamy! :)

    Z niecierpliwością czekam na Twoją pierwszą recenzję :D
    Mam jednak prośbę: zmień ten szablon, bo moje oczy nie mogą wytrzymać tych fruwająch liń XDD

    Pozdrawiam i życzę powodzenia :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie:
    kochajacaksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No witam, witam :)
      Z szablonem coś pomyślę, bo szczerze - też mnie trochę denerwuje ;-;
      No i na pewno wpadnę!
      Pozderki,
      Horcrux <3

      Usuń
  7. Witam! <3
    Życzę powodzenia w blogowaniu :)
    Ja sama obawiałam się przed założeniem bloga czy to dobre, czy znajomi mnie nie wyśmieją, ale ten strach był niepotrzebny. Blog to moje drugie życie. Internetowe. Odcięte od znajomych, rówieśników. To świat mój i innych osób, które chcą choć na chwilę odetchnąć od realnego świata.
    Prowadzenie bloga to najlepsze co mnie w życiu spotkało! <3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń